و هستی هر کس ....


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

و هستی هر کس ....

 

و هستی هر کس دست اوست

 

راننده تاکسی می گفت من که تاکسی ام را که حاصل همه عمرم بود و تنها منبع درآمدم، از دست دادم. اما از روز حادثه تا به حال دارم با خودم فکر می کنم که اگر آن مسافر من، می دانست که تا چند لحظه دیگر به دیار باغی می رود آیا باز هم همان حرف هایی را که به من در آن مدتی که سوار ماشینم بود زد، می زد؟؟؟؟؟ آیا باز هم سر کرایه با من بحث می کرد؟؟؟؟

 

 

راستی اگر ما می دانستیم باز هم همان راهی را می رفتیم که می رویم

اگر می دانستیم مرگ درست بیخ گوشمان است؟؟!!!!!!





:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 6 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: